معرفی 17 اپ و وبسایت حذف صدای خواننده از موزیک (هوش مصنوعی)

Remove the singer's voice from the music

حذف صدای خواننده از آهنگ دلایل مختلفی دارد از جمله درست‌کردن یک بیت کارائوکه برای آواز خواندن و استفاده از آن در یک کلیپ یا تیزر. شاید هم به‌عنوان یک نوازنده، مایل هستید روی نسخه‌ای از آهنگ که صدای ساز مورد نظرتان از آن حذف شده است، بنوازید. ابزارها و برنامه‌هایی برای حذف صدای خواننده وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

وب سایتهایی برای حذف صدای خواننده از آهنگ

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای حذف صدای خواننده، استفاده از وب‌سایت‌های آنلاین است که صدا را در کمترین زمان ممکن حذف می‌کنند.

وب‌سایت MyEdit

وبسایت MyEdit

در این وب‌سایت، هوش مصنوعی صدای خواننده را از آهنگ در مدت زمان چند ثانیه جدا می‌کند. در قسمت Vocal Volume می‌توانید صداها را به‌طور کامل حذف کنید یا میزان حجم صدا را به کمک نوار لغزنده تغییر دهید. حذف کامل صداها زمانی امکان‌پذیر است که میزان صدا روی 30dB- تنظیم شده باشد.

وب‌سایت LALAL.AI 

وبسایت LALAL.AI 

با کمک LALAL.AI صداها را در هر آهنگی حذف و یک آهنگ باکیفیت به‌عنوان پس‌زمینه ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی و کارائوکه و غیره استخراج کنید. به کمک این ابراز می‌توانید بدون افت کیفیت به حذف صدای خواننده از آهنگ، ساز، درام، باس، پیانو، گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک بپردازید.

 برای آپلود فایل صوتی یا ویدیویی خود، روی Select Files کلیک کنید. پردازش چند ثانیه طول می‌کشد. سپس، دو فایل صوتی به شما نشان داده می‌شود که یکی از آن‌ها وکال موزیک به‌صورت جداگانه و دیگری آهنگ بدون صدای خواننده است.

هوش مصنوعی پیشرفته PhonicMind

هوش مصنوعی پیشرفته PhonicMind

هوش مصنوعی پیشرفته PhonicMind عملکرد خوبی در جداسازی صدای خواننده از موزیک دارد.Deep Learning  برای تعلیم هوش مصنوعی PhonicMind استفاده می‌شود. PhonicMind می‌تواند صدای خواننده را از هر آهنگی سریع و آسان حذف کند. پس از آپلودکردن آهنگ، یک دقیقه بعد، صدا، اینسترومنتال، بیس و غیره اجرا می‌شوند. 

Fadr

Fadr

اگر در جستجوی سرویس‌های حرفه‌ای حذف صدای خواننده از آهنگ هستید، سرویس Fadr که برای کارائوکه از آن استفاده می‌شود، گزینه مناسبی برای شما است. در این ویرایشگر صوتی، هوش مصنوعی به تغییر موسیقی کمک می‌کند. برای برداشتن صدای خواننده، شما فقط باید آهنگ خود را آپلود کنید. سپس به‌طور کامل صدای خواننده را حذف سازید.

vocalremover.org

سایت vocalremover.org

این سایت یکی از بهترین سایت‌های حذف صدای خواننده از آهنگ است. همان‌طور که نام و آدرس آن نشان می‌دهد، این وب‌سایت تنها یک هدف در نظر دارد: حذف صدای خواننده از روی آهنگ. کافی‌است وارد این وب‌سایت شوید و برای انتخاب آهنگ موردنظر بر روی گزینه Browse my files کلیک کنید تا آهنگ انتخاب‌شده بر روی سایت، آپلود شود.

این وب‌سایت به کمک هوش مصنوعی در کمترین زمان ممکن صدای خواننده را از روی آهنگ برای شما جدا می‌کند. این وب‌سایت قابلیت‌های زیادی دارد، از جمله قابلیت ذخیره‌سازی همزمان صدای آهنگ بدون صدای خواننده و همچنین صدای خواننده بدون نواختن آهنگ.

اپلیکیشنهای حذف صدای خواننده

در گوشی و با کمک یک اپ می‌توانید از سرویس‌های آنلاین برای حذف صدای خواننده از آهنگ استفاده کنید. تکنیک‌های مختلف حذف صدا از جمله لغو صدا و فاز، پیکربندی اکولایزر به کمک هوش مصنوعی به شما در این‌کار کمک خواهند کرد.

اپلیکیشن Moises

اپلیکیشن Moises

اپ Moises یک برنامه محبوب و حرفه‌ای برای حذف صدای خواننده از هر آهنگی به کمک هوش مصنوعی است. کار با Moises در چهار مرحله‌ی ساده زیر به‌راحتی انجام می‌شود:

آهنگ مورد علاقه خود را برگزینید و آن را آپلود کنید. هوش مصنوعی Moises آوازها و سازها را به ۲، ۴ یا ۵ آهنگ جدا می‌کند. می‌تواند ضرب‌آهنگ و آکورد را شناسایی کند.

اپلیکیشن Easysplitter 

اپلیکیشن Easysplitter 

EasySplitter یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی با کارکرد عالی و حرفه‌ای برای حذف صدای خواننده از موسیقی‌های مختلف است. این ابزار صدای سازها را از خوانندگان تفکیک نمی‌کند، بلکه چهار نسخه تفکیک شده از موسیقی را دریافت خواهید کرد که صداها، سازها، بیس و درام را به‌صورت جداگانه دسته‌بندی می‌کند.

اپلیکیشن Remove Vocals

Remove Vocals برنامه‌ای کاربردی برای حذف صدای خواننده از آهنگ و ضمایم موزیک و موزیک ویدیوها به‌صورت جداگانه است و می‌توان آن‌ها را با موارد دیگری جایگزین کرد.

اپلیکیشن Vocal Separator

اپلیکیشن Vocal Separator به‌صورت حرفه‌ای برای کاربران iOS با سرعت و سازگاری بالایی توسعه یافته است. در این اپ، گزینه‌های مختلفی برای ویرایش موسیقی و حذف آواز وجود دارد. ویژگیaudio remixing به ایجاد فایل‌های صوتی عالی کمک می‌کند.

Vocal Separator در کنار عملکرد حذف صدا، می‌تواند صدا را هم بدون نقص تغییر دهد. گزینه voice changer در این اپ، صدای انسان را هنگام ضبط تغییر می‌دهد.

اپلیکیشن unMix

درحالی‌که تعدادی از برنامه‌های موجود در گوگل پلی از فناوری هوش مصنوعی قدیمی و کم‌کیفیت استفاده می‌کنند، unMix از هوش مصنوعی با کیفیت بالا استفاده می‌کند تا نتایج مطلوبی ارائه دهد. به کمک این اپ می‌توانید برای حذف صدای خواننده از آهنگ اقدام کنید و درامز، بیس و بیت هر ترک را با استفاده از هوش مصنوعی استخراج کنید. 

 اپلیکیشن Djay

 اپلیکیشن Djay

برای حذف صدای خواننده از آهنگ در گوشی‌های آیفون، بدون شک نرم‌افزار Djay می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این نرم‌افزار قدرتمند به کاربران خود اجازه می‌دهد تا موسیقی را به‌صورت لایه‌لایه جدا سازند و هرکدام از لایه‌ها را که دوست داشته باشند ادیت کنند. شما می‌توانید بعد از نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی آیفون، آهنگ را به لایه‌های مختلف تقسیم و سپس صدای خواننده را حذف کنید.

 اپلیکیشن Wavosaur

 اپلیکیشن Wavosaur

یکی از برنامه‌هایی که علاوه‌بر آهنگ‌سازی به شما امکان جداکردن صدای خواننده از آهنگ را می‌دهد، برنامه جداکردن صدای خواننده از آهنگ Wavosaur است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ابتدا یک آهنگ را از روی سیستم برگزینید و سپس با کمک ابزارهای موجود در آن، صدا را حذف سازید.

این عملیات به‌صورت خودکار توسط برنامه انجام می‌شود و در نهایت یک فایل موسیقی بی‌کلام به شما تحویل می‌دهد. از مهم‌ترین مزایای برنامه Wavosaur تغییر کیفیت نهایی کار است. به بیان دیگر، هر چه فایل فشرده‌تر یا باکیفیت‌تر باشد، در نهایت موسیقی دریافتی بهتر خواهد بود.

اپلیکیشن sing play

Sing play یکی دیگر از برنامه‌های خودکار جداسازی و حذف صدای خواننده از آهنگ است. برای حذف صدای خواننده، پس از انتخاب‌کردن آهنگ، روی گزینه start کلیک کنید. سپس موسیقی بی‌کلام را بدون اینکه کیفیت موسیقی اصلی تغییر کرده باشد، ذخیره سازید. با استفاده از این برنامه می‌توانید صدای خود را نیز ضبط کنید.

Vocal Extractor (برای آیفون)

Vocal Extractor برای گوشی‌های آیفون کاربرد دارد. با این برنامه، به‌سرعت آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را به صدا و هم‌نوازی تبدیل می‌کنید. پس از پایان تبدیل آهنگ، می‌توان آهنگ تبدیل‌شده را در پوشه محلی ذخیره یا به iCloud, DropBox, Google Drive و غیره منتقل کرد.

بهترین برنامه کامپیوتری برای حذف صدای خواننده از آهنگ 

برنامه‌های ویندوزی حرفه‌ای با امکانات فراوان برای حذف‌کردن صدای خواننده از موزیک وجود دارد.

  • برنامه AudioDirector برای ویندوز

AudioDirector یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد برای ضبط و ویرایش کلی صدا است. حتی اگر تجربه ویرایش صدا را نداشته باشید، همچنان می‌توانید از این برنامه بهره ببرید. این برنامه بر روی ویندوز اجرا می‌شود و یک فرآیند سه‌مرحله‌ای ساده است که در کمتر از یک دقیقه صداها را حذف می‌کند. 

برنامه AudioDirector

  • اپ حرفهای Adobe Audition برای مک و ویندوز

Adobe Audition یک نرم‌افزار محبوب حذف صدا در ویندوز برای حرفه‌ای‌ها است. Adobe پیوسته این محصول را به‌روز رسانی می‌کند ‌و دسترسی کاربران به بالاترین کیفیت صدا و آخرین ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را تضمین می‌کند. این نرم‌افزار با جداکردن زیر و بم‌های مختلف آهنگ، حذف صدای خواننده از آهنگ را انجام می‌دهد.

اپ WavePad

  • اپ WavePad

WavePad ویرایشگر صوتی است که صداهای داخلی را حذف‌ می‌کند و برای ایجاد کارائوکه و آهنگ پس‌زمینه از آن استفاده می‌شود. این برنامه برای فایل‌های صوتی با فرمت‌های مختلف کاربرد دارد. رابط کاربر‌پسند قابل‌توجه‌ترین ویژگی WavePad است و افراد در سطح متوسط مشکلی در استفاده از این نرم‌افزار نخواهند داشت.

جمعبندی

امروزه حذف صدای خواننده از آهنگ با هوش مصنوعی امکان‌پذیر است و افراد بدون هیچ هزینه و مهارت در کمترین زمان ممکن می‌توانند استخراج صدا با استفاده از هوش مصنوعی را انجام دهند. برای انجام این کار، از وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف برای ویندوز و آیفون استفاده کنید. معمولا افرادی که در کلاس آواز شرکت می‌کنند، می‌توانند از آهنگ‌های بی‌کلام برای خوانندگی خود بهره ببرند. 

معرفی 17 اپ و وبسایت حذف صدای خواننده از موزیک (هوش مصنوعی)

معرفی 17 اپ و وبسایت حذف صدای خواننده از موزیک (هوش مصنوعی)

گرد آورنده :

seo

مقالات مشابه

دانستن نکات سنتور نوازی برای افراد فعال در این زمینه بسیار حیاتی است تا بتوانند به یک نوازنده بهتر تبدیل شوند. تمرکز بر این نکات به هنرجوها کمک می‌کند تا با استفاده از بهترین روش‌ها، مهارت‌های نوازندگی خود را بهبود بخشند. سنتور، یک ساز زهی زخمه‌ای و سنتی است که صدایی گوش‌نواز دارد. در ادامه،...
سیم‌های سه تار پس از مدتی در اثر مجاورت با هوا و مخصوصا در رطوبت بالا اکسید می‌شوند و حالت کشسانی خود را از دست می‌دهند. در این حالت دیگر در کوک درست قرار نمی‌گیرند، طنین مطلوب را از دست می‌دهند و به مرور در نواختن سه تار اختلال ایجاد می‌کنند. برای رفع این مشکل،...
آموزش گیتار برای افراد مبتدی و کودکان معمولا با آکوردهای ساده‌تری آغاز می‌شود. این نکته شامل یادگیری آکوردهای ماژور و مینور ابتدایی است که G Major، C Major، D Major، A Minor از جمله آن‌ها هستند. این آکوردها انتخاب‌های مناسبی برای آغاز یادگیری مبتدیان هستند؛ زیرا پوزیشن دست آن‌ها ساده است و این افراد را...
پیانو یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سازهای موسیقی است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بررسی تاریخچه پیانو یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین موضوعات مرتبط با سازهای موسیقی است. این ساز برخلاف سایر سازهای کیبوردی، قدرت اجرای دینامیک را به نوازنده می‌دهد. شما می‌توانید با فشار دادن کلیدهای پیانو، سیم‌های فلزی...
برای برخی افراد، آواز خواندن استعدادی ذاتی است. برخی دیگر بی‌نیاز از کلاس و مربی نیستند. در هر حال، تقویت صدای آواز خواندن در همه موارد ضروری است. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های آموزش آوازخوانی، سطح مهارت خود را ارتقا دهید. چه مدت تمرین در طول روز کافی است؟ به طور معمول، 15 تا...
در این گفتار به این پرسش پاسخ خواهیم داد که “هوش موسیقی چیست؟” این هوش یکی از انواع هوش‌های چندگانه است که هوارد گاردنر در کتاب “چارچوب ذهن” مطرح می‌کند. علی‌رغم تصور عمومی و ساده‌انگاری در این‌باره، شکوفایی مهارت‌های موسیقیایی هر فرد هم نیاز به استعداد و هوش موسیقی دارد و متکی بر تلاش بلند‌مدت...
هوش موسیقی شکل منحصربه‌فردی از هوش و یکی از انواع هوش گاردنر و شامل درک شکل‌های مختلف بیان موسیقی و لحن، ریتم و صدای زیر و بم است. هوش موسیقی به مهارت در اجرا، آهنگسازی و درک الگوهای موسیقی اشاره دارد. هوش موسیقی کودکان اغلب در سیستم‌های آموزشی سنتی نادیده گرفته می‌شود. با این‌حال، بخش...
گیتارهای طراحی‌شده برای افراد چپ دست به‌عنوان “گیتارهای چپ دست” شناخته می‌شوند و برخی از شرکت‌های سازنده ساز، مدل‌هایی خاص را برای این گروه از نوازندگان عرضه می‌کنند. در گیتارهای چپ دست، جهت تعویض جایگاه سیم‌ها (string swapping) و تنظیمات دیگر، بخش‌هایی از ساز، به گونه‌ای تغییر یافته‌اند که نوازندگان چپ دست بتوانند به‌راحتی از...